امیرحسین جونامیرحسین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات پسرمون امیرحسین

پسرک 15 ماهه ی من

1393/9/19 23:45
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم..امیرحسینم..خوبی مامانم؟محبت

15 ماهگیت مبارک باشه گل پسر..البته ببخش مامانی رو که با تاخیر تبریک میگه..

اخه این روزها زیاد خونه نیستیم ..و یا اگه هم که هستیم فرصتی برای اپ کردن ندارم..و بیشتر وقتم برای شما و بازی با گل پسرمه..آرام

یه تبریک دیگه هم باید بهت بگم که بابت دندون هشتمته عزیزم مبارک باشهبوس

چند روزیه که یاد گرفتی بعد غذا خوردن دستهای کوچمولوتو میگیری بالا به منظور الهی شکر..

خیلی بیشتر از قبل با تکون دادن دستهات و سرت باهامون حرف میزنی..

موقع بیرون رفتن خودت کلاهت رو میذاری سرت.. ولی مخالف بقیه لباسهای گرمی..

هرچیزی رو هرجوری که بگم متوجه میشی و برامون انجامش میدی..

خیلی خوب حلقه هات رو توی ستونش میچینی ..انگار یادگرفتی که چه جوری باید بازیش بدی..حتما عکس میذارم از چیدنت..

یه وقتایی علاقه نشون میدی که خودت به صورت مستقل غذا بخوری ..میشینی یه گوشه واسه خودت و قاشقت هم باید دست خودت باشه ..در این صورت حداقل دو سه قاشقی میخوری..

خیلی ملوسانه بوس میفرستی و بوس میکنی..چند روز پیش جلوی تلویزیون خوابم برده بود..اومدی نازم کردی و در ادامه یه بوس خیلی خیلی ملیح و اروم..قربون محبتت بشم ماااادریمحبتبوس

یادت گرفتی مداد میگیری دستت و هرچی که دم دستت بیاد رو خط خطی میکنی..

و خیلی خیلی شیطنت ها و دلبری های دیگه که من عاشق تک تکشونم..

چندروزی هم هست که که به معنای واقعی مامان صدام میکنی..صدام میکنی مااااامااااان و هرچیزی که میخوای و یا برات جالبه رو ازم میخوای و یا بهم نشونش میدی..اخه چه لذتی از این بالاتر که مادر بودنم رو از دهن تو بشنوم شیرینم..محبت

امیرحسینم تو داری هرروز بزرگ تر میشی و قد میکشی..اگه بدونی این روزهام رو با چه عشقی میگذرونم..

اینکه هر شب پیش من به خواب ناز میری و هر صبحت رو با من اغاز میکنی...اینکه میدونم همون قدری که من دوستت دارم و دلبسته به تو هستم تو هم منو دوست داری..و یه وقت هایی هم حسرت روزهایی که درحال گذشتن هستن رو میخورم..دلم تنگ میشه برای نوزادیت .بوی تنت ..روزهای انتظار بارداریم...امیرحسینم ممنونم به خاطر همه ی لحظه های خوبی که بهم هدیه میکنیمحبت

......خداااااا جوووووووونم ممنونم به خاطر همه چیز ......ممنونم که هوامونو داری....خدایا خودت همیشه مراقب خانواده کوچیکمون باشمحبت

چند وقتی بود نمیتونستم عکس اپلود کنم..حالا هم که مشکلم حل شده همه ی عکسهارو ندارمعصبانی...کامپیوتر هم همراهی نمیکنه که عکسهای دوربینو خالی کنم...کلی عکس ازت دارم ...انشالله به زودی همشونو میذارم...

عاااااااشقتم عشق مامانبای بای

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان نفیسه
15 دی 93 11:15
سلام خونه نو مبارک منم قبلا تو نینی پیج دوستتون بودم اگه یادتون باشه حالا ساکن نینی وبلاگم به ماهم سر بزنید منتظرتونم
مامان امیرحسین
پاسخ
چشم حتما...باعث افتخاره
ماهان کوچولو
20 دی 93 19:38
سلام خوشگله خاله خونه ی جدید مبارک دلمون حسابی برات تنگ شده عزیزم چرا یکی یکی از پیش ما رفتید و مارو تو نی نی پیج تنها گذاشتید هر جا که باشید جاتون تو دل ماست بوووووووووووووووووووووس]
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنون دوست خوبم ...شماهم تو دل ما جا دارین..میبوسمتون
مامان کیان
12 بهمن 93 1:58
سلام مهسا جونم خوووووبین؟ الهی فدای گل پسر نازم بشم.دلم یه ذره شده بود براتون عزیزانم. 15 ماهگیت مبارک خوشگل خاله.بوووووووووووووووووووووس الهی همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
مامان امیرحسین
پاسخ
ممنونم ازت دوست خووووبم
مامان کیان
12 بهمن 93 1:59
ممنون از اینکه همیشه به ما سر میزنید.همیشه تو قلبم جا دارین وخیلی برام عزیزین
مامان حلما
21 بهمن 93 23:57
سلام گلپسر خوب ومامان مهربون خوبيد ان شاالله دلمون واست تنگ شده بود عسلم مواظب خودت باش
کیان
27 فروردین 94 15:27
سلام خاله ممنون به ما سر میزنید.این امیر حسین از الان معلومه که از اون بچه های شیطون با هوش میشه