امیرحسین جونامیرحسین جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات پسرمون امیرحسین

ماه های تولدت 2 رقمی شد...هوووراااااا...

1393/7/29 13:36
232 بازدید
اشتراک گذاری

10 ماهگیت مبارک باشه عزیز دل مامان و بابا

باورم نمیشه...چقدر زود داره میگذره..امروز تو دهمین ماه زندگیت رو تموم کردی و وارد ماه یازده شدی..امروز 10 ماهه که با اومدنت شادی رو جور دیگه به خونمون اوردی..و این یعنی من 10 ماهه که با تو حس زیبای مادر بودن رو تجربه میکنم...حس خوبی که هر لحظه اش برام تازگی داره و تکراری نمیشه و پر از هیجانه...ازت ممنونم پسرم...و تنها چیزی که میتونم بگم فقط و فقط: ...خداااایااااااااا شکرت...

اونقدر بلاااااااا و وروجک شدی که حد نداره..یعنی از صبح تا شب فقط یکی باید بدوئه دنبالت..البته ناگفته نماند که فقط خونه خودمون شلوغ میکنی..بقیه جاها اصلا از کنار من و بابا تکون نمیخوری و مثل یه اقا میشینی کنارمون...هروقتم که صدات نیاد یه باره بند دلم پاره میشه چون یه جایی در حال خرابکاری هستی مثل چندروز پیش که من تو اشپزخونه بودم و شما یه مجسمه رو از روی میز انداختی و شکوندی و خدااا شکر که حداقل بلایی سر خودت نیاوردی...

عااااااشق کیف بابایی و تا از سر میاد میری سرااااغش :

به راحتی درهای کمدت رو باز میکنی و ....:

علاقه شدیدی به سبد سیب زمینی و پیاز داری...واااقعا چرااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه شلوغ کاری دیگه:

عاااشق این توپت هستی...اینجا از حموم اورده بودمت..ببین دنبال توپت رفتی کجا!!!:

یه شب خونه عمه اینا با هانیه و ریحانه:

اینجاهم که ..:

و اماااااااااااا عکس های اخر مهر رو دوست داری اونم چه جووووووووووووووور:

  الان که دارم مینویسم تو خوابیدی عزیزم..و خیلی مشکوک به ابله مرغونی..خدا کنه که تو از من نگیری...البته من الان کاملا خوب شدم ...عاااااااشقتم پسرکم ...

                                     با تو شروع میکنم با تو به ناز میرسم
                                     با تو که در بر منی من به نیاز می رسم
                                     با تو شروع میکنم با تو تمام می شوم
                                     با تو به انتهای خود وصل مدام می شوم

نوشته شده در تاریخ 16 تیر93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)