امیرحسین جونامیرحسین جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات پسرمون امیرحسین

عکسهای جامونده مردادی و جشن کوچک 3 نفرمون

1393/8/6 1:32
683 بازدید
اشتراک گذاری

...سلام پسرکم خوبی؟..

این روزها حسابی با راه رفتنات قند تو دلمون اب میکنیا...آآآ قربون پسر شیطونم برم من که تو این روزها با کنجکاوی بیشتری به شلوغ کاریهاش میرسه...

باز اومدم برگی از دفتر خاطرات مجازیت رو ورق بزنم..هرچند که خیلی عقبم...پس بریم سراغ عکسهات:

راستی یه سری از عکسهای تولد بازم جا موندن که به زودی جبران میکنم..

این عکسها مربوط به اواخر مرداده که رفته بودیم پارک نرگس:

ریحانه و هانیه صورتهاشون رو نقاشی کرده بودن..عمو هادی هم گفته بود برای اشانتیون باید لپای تورو رنگ کنن فدات شم:

یک مهر هم چهارمین سالگرد ازدواجمون بود و کیکی که خودم درست کردم :

و همون شبش که که رفتیم ددری:

و در حال تماشای کارتون:

گل پسر مامانی ببخش ..بیشتر از این نمیتونم ادامه بدم ..چون الان باید بیام پیشت لالا کنم...

و باز هم مثل همیشه شکر که تورو دارم..

پسندها (1)

نظرات (2)

شادي
8 آبان 93 0:49
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ______________
سارا شکيبا
9 آبان 93 5:04
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____________